top of page

RaraPetcare Group

Public·184 members

[streamen>] Eupen Genk kijken live stream 10.12.2023

Livestream KAS Eupen - Genk, Jupiler Pro League 3 okt 2021 — Eupen tegen Genk, dat is vanavond de laatste match uit speelronde 10 van de Pro League. Kijk hier ...

Maar ik heb de spelers wel overtuigd dat ze door niets geks te doen het nu kunnen verwerken. Mark van Bommel13:55Van Genk naar AntwerpDe babbel van het Genkse kamp zit erop. Nu is het de beurt aan Mark van Bommel in de Bosuil. 13:50Ik ben niet nerveus. Ik ben voorbereid op elke taak die de club me voorschotelt. We zullen alles geven om ons doel te bereiken. Joseph Paintsil13:48Kunnen Genk en Antwerp elkaar verrassen? "Ik denk niet dat Mark van Bommel me nog kan verrassen, maar ik hem ook niet meer", zegt Vrancken over het tactische steekspel. 30 uur volgt de persconferentie van Wouter Vrancken in Genk. 12:58Karel Geraerts12:56Union nooit aan kop, tot laatste speeldag? "Het is het allerbelangrijkste om aan het einde van de competitie bovenaan te staan", reageert Geraerts op het feit dat Union nooit op kop stond. "Dat zag je ook toen Club over Gent wipte aan het einde van de reguliere competitie. ""Wie het ook haalt: het is een verdiende kampioen. We hebben alle drie gestreden een heel jaar lang. Of het nu Genk, Union of Antwerp wordt, we moeten elkaar kunnen feliciteren voor een spannend seizoen. "12:54De champagne? Die staat altijd koud op Union. We zullen niets te kort hebben als we winnen. We zijn heel ambitieus, dus spelen zondag voor de eerste plaats op het juiste moment. Pro league football KAS EupenKAS EupenVS. KRC GenkKRC Genk. Sun 10 Dec|18:00 | |. RSC AnderlechtRSC Per abonnement kan je 1 stream tegelijk bekijken in full HD. Te bekijken op ... Jelle Bataille14:18Er circuleren genoeg filmpjes op internet tegen ons. In West-Vlaanderen wordt er gelachen met ons. Dat maakt ons sterker als groep en staan we boven. Het motiveert ons nog meer. Jelle Bataille14:17Rol van twee dagen vrijaf"Die twee dagen vrijaf hebben wel deugd gedaan", zegt Jelle Bataille. "Dat helpt ons om de match van zondag voor te bereiden. Als wij de wedstrijd winnen... Waar staat de beker eigenlijk ergens? Moet die niet bij ons in Genk staan als nummer 1? Of gaan ze ervan uit dat we niet kampioen worden? Mark van Bommel14:09Spookt Union door het hoofd? De beelden van zondag heeft Mark van Bommel niet herbekeken. "Dat ga ik ook niet doen, want die hebben geen invloed op de wedstrijd van zondag. We hebben heel veel goede dingen gedaan, op één moment na", maakt hij een simpele analyse. 14:07Ik heb de jongens een paar dagen vrijaf gegeven en hebben ons hetzelfde voorbereid zoals altijd. " "De coach is altijd rustig. Ik heb hem nog nooit zenuwachtig gezien. "14:16Geraerts zei 50% voor Antwerp en 25% voor Union en Genk? Dat is zo slecht nog niet. Al wil ik het niet uitdrukken in percentages. De vorm van de dag en het weer zal zijn rol hebben. Ik woon er in de buurt en het is er altijd warmer. Dus zullen mijn jongens sneller zweten en dat zal gevolgen hebben voor de vermoeidheid. Mark van Bommel14:16Mark van Bommel14:14Twijfels in de groep? "Twijfel is niet het juiste woord. ""Ik moet mijn spelers bedanken dat ze tot de slotspeeldag meedoen voor de titel. Ze legden goed de focus op goed voetbal brengen en niet op randzaken. Dat Antwerp de kwaliteit heeft om een wedstrijd dood te doen, weten we. Maar we hebben ze hier ook gedomineerd, tot een foutje viel, en daar zijn we gaan winnen. ""Het wordt een interessante wedstrijd. KAS Eupen KRC Genk kijken live stream 10.12.2023 Sport-tv 3 uur geleden — KAS Eupen - Livestreams Klik op uw wedstrijd naar keuze om de livestream te bekijken. KRC Genk · KAA gent · Kortrijk · KV Mechelen ... Als sportman geef je niets weg. Rik kennende, zal hij het ook niet te grabbel gooien. Wouter Vrancken13:44De sfeer en de supporters waren schitterend dit jaar. Voor het seizoen wilden we als groep een synergie kweken tussen veld en tribune. Dat deden we door ons shirtje nat te maken, voor de club, fans en het logo. Dat is wat de aanhang wil. Zij geven een extra boost. Wouter Vrancken13:43Kijken naar wat bij Union gebeurt? Dat kan niet, hé. We hebben zelf een wedstrijd gepland. Wouter Vrancken13:41Thuis twee keer verloren van Antwerp"Goh, speelt dat? ", vraagt Wouter Vrancken zich af over de statistiek dat Antwerp twee keer kwam winnen in Genk. "We weten dat er vier hele sterke ploegen zitten in de play-off. De apotheose van de play-offs wordt er een waar iedereen op hoopte. Wij hebben de kleinste kans van de drie, maar zolang die kans er is, geloven we erin. "13:40We moeten niet zoeken naar een evenwicht in aanval. We moeten gewoon ons spel spelen zoals we dat doen vanaf dag 1. De spelers moeten doen waar ze goed in zijn. Gewoon normaal doen, zeg maar. Wouter Vrancken13:38Geblesseerden? Neen, enkel Nicolas Castro heeft een pijntje. De rest trainde mee met de groep. Wouter Vrancken13:29Genk aan de beurtNa een ontspannen Karel Geraerts, schakelen we over naar Wouter Vrancken in Genk. Stijgt daar de temperatuur voor de komst van Antwerp? 12:59Einde persconferentieDe eerste tussenstop bij Union is achter de rug. Straks om 13. Karel Geraerts12:54De stress valt heel goed mee. Iedereen is nog cool en relaxed, zoals zo vaak bij ons. Iedereen leeft ongeduldig, maar ontspannen toe naar zondag. Op dat vlak zit het goed. Karel Geraerts12:52Enkel supporters van Club gunnen het Antwerp niet"Ik heb al heel veel gehoord van supporters dat ze het Antwerp niet gunnen, maar zij staan niet op het veld", wuift Karel Geraerts de geruchten weg dat Club Brugge niet de volle 100% zal geven tegen Union. KAS Eupen KRC Genk kijken live 10/12/2023 8 dagen geleden 4 uur geleden — KAS Eupen KRC Genk kijken live 10/12/2023 8 dagen geleden — 6 uur geleden — KAS Eupen - KV Kortrijk. 03:30. Royal ... KAS Eupen KRC Genk kijken 10 december 2023 Live sport 1 uur geleden — KAS Eupen in eigen huis nog met 3-2 van KRC Genk. Zo'n resultaat zou Hoe kan ik gratis livestream kijken naar Genk tegen Eupen bij Bwin TV? Iedereen heeft meegetraind met de groep. Mark van Bommel14:06Wie is de favoriet? Volgens mij staan we bovenaan, al geeft dat geen garanties. Als we winnen, zijn we kampioen. Dat had iedereen kunnen schrijven. Mark van Bommel14:05Zondag was een grote teleurstelling. Die was hartstikke groot. Ik kan wel zeggen dat ik groot en sterk ben, maar was ook zwaar teleurgesteld. Er overheen zijn, kan niet. KAS Eupen - KRC Genk Samenvatting 16 uur geleden — Maak van Eurosport uw bron voor sport online, van voetbal tot tennis, wielrennen, snooker en meer. Geniet van het beste van de ... KAS Eupen - Livestreams KAS Eupen - Livestreams Klik op uw wedstrijd naar keuze om de livestream te bekijken. Gratis Livestream Voetbal Eupen - Genk Eupen - Genk. Gratis Livestream ... Kijk KAS Eupen - KRC Genk Live Stream Bekijk KAS Eupen - KRC Genk streams live & on-demand via DAZN NL, in HD en op elk toestel. Abonneer nu. Watch KRC Genk Live Stream | DAZN BE Watch KRC Genk live & on-demand on DAZN BE, in HD and on any device. Sign up today KAS Eupen - KRC GenkJupiler Pro League · KRC Genk - KV KortrijkJupiler Pro ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page